Медиа сауаттылық бойынша қосымша тапсырмалар

АҚШ елшілігінің қолдауымен Online Professional English Network бағдарламасы аясында ұсынылатын "Оқытушыларға арналған медиа сауаттылыққа бағытталған ағылшын тілі" атты ЖАОКурстарының жалғасы ретінде "Ағылшын тілін жетілдіру арқылы медиа сауаттылықты арттыру" жобасының қатысушылары арасында байқау өткізілді.

Жоба қатысушыларына медиа сауаттылық құзыреттілігін ескере отырып, "ағылшын тілі" пәні бойынша тақырыпқа қосымша сабақ жоспарын әзірлеу ұсынылды. АҚДМ мамандарынан құралған «қазылар алқасы» Алматы, Атырау, Қостанай, Қарағанды, Қызылорда, Орал, Петропавл, Түркістан, Шымкент қалаларынан қатысқан ағылшын тілі мұғалімдерінің әзірлеген 29 сабақ жоспарына баға берді. Мұғалімдер қосымша тапсырма әзірлеп, оқушыларға медиа сауаттылықтың негізгі сұрақтарын:
 
- Why am I making this ad?
- What creative techniques am I using in this ad?
- What are the obvious messages in my ad?
- What do I want people to think (or feel) about this product?
- What kinds of people will I include in my ad? Why?
- What are the indirect messages in this ad?

(From "English for Media LIteracy for Educators" CLIL Language for lesson on creating media messages.
© 2022 by George Mason University. English for Media Literacy for Educators Module 4 Downloadable

Packet by George Mason University for the Online Professional English Network (OPEN), sponsored by the U.S. Department of State with funding provided by the U.S. government and administered by FHI 360.)

Ескере отырып, плакаттар немесе видеолар әзірлеуді ұсынды.
Сіздерге жоспарлармен танысып, тапсырмаларды немесе форматын өзіңіздің сабағыңыздың мазмұнына сай өзгертуді ұсынамыз! Open бағдарламасының сілтемесі:
https://www.openenglishprograms.org/MOOC
Контактілер

Сапак Датка 2

Шымкент қ.

160017

Қазақстан Республикасы

  • dummy +7-777-370-80-58

  • dummy info@kaz-tea.kz

Бізге жазылыңыз

Электрондық пошта мекенжайын енгізіңіз және ең өзекті ақпараттан хабардар болыңыз

Search