Тлеужанова Гульназ Кошкимбаевна - aтындағы Қарағанды университетінің п.ғ.к., профессор, шетел тілдері
факультетінің деканы. Академик Е.А. Бөкетова
Шетелдің жетекші жоғары оқу орындарында (Германия, Финляндия, Түркия, Ресей) шет тілдерін оқыту саласында біліктілігін арттыру курсынан өтті, екі рет ҚР МНиВО «ЖОО үздік оқытушысы» атағына ие болды (2013, 2023 ж.), 200-ден астам ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жариялады, гранттық қаржыландыру аясындағы ғылыми жобаның жетекшісі болып табылады. бейресми білім беру мәселелері бойынша 35 ғылым магистрін, 20 студент – халықаралық, республикалық ғылыми жарыстар мен олимпиадалардың жүлдегерлерін, 4 философия докторы PhD докторын дайындады.
Университетте шет тілін оқыту процесінде формалды және бейресми білім берудің жақындасуы.
IRN AP19678268 «Формальды және бейресми жоғары білімнің жақындасуы жағдайында кәсіби шет тілін оқытуды жүзеге асырудың ғылыми-әдістемелік негіздері» тақырыбы бойынша Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің гранттық қаржыландыру жобасы бойынша жұмыс нәтижелерін ұсынамыз.
Соңғы онжылдықта өзекті үрдіске айналған өмір бойы білім алу адамның интеллектісін, құрылымдық ойлауын, бейімделу және өзін-өзі ұйымдастыру қабілетін дамыту, таныстар шеңберін, әлем туралы мүмкіндіктері мен идеяларын кеңейту, психологиялық денсаулықты жақсарту, құзыреттіліктерді меңгеру арқылы адамның бәсекеге қабілеттілігін арттырады. Қазіргі әлемде үздіксіз білім беру оның әртүрлі формалары (формальды, бейресми, бейресми), сондай-ақ олардың үйлесуі мен өзара енуі арқылы жүзеге асырылады. Осыған байланысты тағы бір тенденция ерекше көзге түседі: конвергенция білім беру мәселесі ретінде.
Жоғары кәсіптік білім беру саласындағы заманауи зерттеулерге сүйене отырып, біз университетте студенттің кәсіби шет тілін оқытуды жетілдіру екі білім беру форматының да артықшылықтарын пайдалану арқылы, яғни формалды және бейресми білім берудің жақындасуы арқылы мүмкін болады деген қорытындыға келеміз.
Кәсіби шет тілінде білім беру жағдайында интеграция негізгі элемент ретінде тілді қамтитын біртұтас білім беру бағдарламасын құруға бағытталған, ал конвергенция білім беру үдерісін жақсарту үшін әртүрлі білім беру ресурстары мен әдістерін біріктіруге және ортақ пайдалануға бағытталған.
Ғылыми дереккөздерді, зерттеу мәселесі бойынша нормативтік құжаттарды зерделеу, сондай-ақ формальды және бейресми жоғары білім беруді енгізудің халықаралық тәжірибесін талдау нәтижесінде ЖОО-да шет тілін оқыту үдерісінде формалды және бейресми білім берудің жақындасу мүмкіндігі туралы қорытынды жасалды.